A Lukács Eszter, Francuz Anna és Németh Zsombor alkotta csapatnak nem volt könnyű dolga. Lukács Eszter elmesélte, hogy az egész napos verseny során három különböző szempont alapján kellett feldolgozniuk egy előre megadott publikációt, amely a felsőoktatási kínálattal és a munkaerőpiaci kereslettel foglalkozott.
A fiatalok előszőr egy sajtóközleményt írtak, majd egy általuk választott közösségi oldalra kellett készíteniük egy bejegyzést a kapott tanulmánnyal kapcsolatban.
Ezen túl egy leendő podcast műsorhoz is írtak egy vázlatot, amelynek alapja ugyancsak a tudományos cikk volt.
Azért kaptak némi segítséget is, hiszen minden egyes feladat előtt az adott területen jártas szakértő tartott egy előadást, amelyekből mind a három esetben hasznos információkat és tippeket gyűjthettek ki maguknak.
Eszter azt is elmondta, hogy nagyon sok tapasztalatot szereztek és temérdek új információval is gazdagodtak a verseny során.
Egyetemi ezüst a városmarketing versenyen
A regionális fordulóból első helyen továbbjutó „Hall of Miskolc” csapata, az előkelő második helyet szerezte meg a 7. alkalommal megtartott országos városmarketing versenyen.
A szakkollégium tanulóiból álló, Horváth Kata, Madarász Laura, Bencsik Tamás trió Miskolc városával foglalkozott belső marketing, belső kommunikáció témában.
A csapat egy részletes kutatómunka után három fő pontból álló javaslatcsomagot mutatott be a zsűrinek. A programcsomag célja, hogy Miskolc lakosságát összetartóbbá kovácsolja a hatékonyabb erőforrásfelhasználás által.
A prezentáció bemutatása után a csapat csupa pozitív kiritkát kapott a zsűriben helyet foglaló szaktekintélyektől.
A programcsomag több megvalósítható javaslatot is tartalmaz, így reméljük, hogy a csapat ötlete megvalósításra kerülhet Miskolcon a közeljövőben.
Gratulálunk az érintett diákoknak!
Miskolc, 2022. március 3.